Bestellen
Bestellen, hoe werkt dat?
Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van uw keuze. Kies indien van toepassing de juiste maat en kleur. Klik vervolgens op "toevoegen in Winkelwagen’. Het gewenste artikel is in de winkelwagen geplaatst en u kunt verder gaan winkelen. Wanneer u klaar bent met winkelen, kunt u de bestelling afronden door te klikken op ‘Mijn Winkelwagen', rechts bovenin het scherm. In de winkelwagen kunt u eventueel nog wijzigingen in de bestelling doen. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de rode knop ‘Ga door naar Afrekenen’ en volg de stappen in het bestelproces.
Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?
Voor het bestellen op de webshop is geen minimum aankoopbedrag nodig.
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Wanneer de bestelling is afgerond, ontvangt u per mail de orderbevestiging. Op de orderbevestiging staan de door u bestelde artikelen vermeld.
Waarom moet ik mijn telefoonnummer en emailadres invoeren?
Mocht er iets met uw bestelling zijn, dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact op, om op die manier snel tot een oplossing te komen.
Ik heb geen mailbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Nadat u de bestelling heeft geplaatst ontvangt je binnen korte tijd een bevestiging via de mail. Mocht deze mail niet in uw "Postvak In" staan, dan is het mogelijk dat uw e-mailprogramma het bericht heeft aangezien voor "Ongewenste e-mail". Wanneer ook de mail daar niet in staat kun je de gegevens controleren via uw account of contact opnemen met ons.
Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze al is afgerond?
Wanneer een bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een extra artikel toe te voegen. In dat geval zal een nieuwe bestelling geplaatst moeten worden.
Betaling
Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
Via Ideal, creditcard, Applepay, bancontact, bankoverdracht en Paypal.